PARAMORE -MISGUIDED GHOSTS
Writer: WILLIAMS, HAYLEY / FARRO, JOSH / YORK, TAYLOR 
 

I'm going away for a while. 我想離開一陣子
But I'll be back, don't try to follow me, 但我會回來,請不要試圖關注我
'Cause I'll return as soon as possible. 因為我會儘快恢復
See I'm trying to find my place, 看著吧,我將找到我的歸屬
But it might not be here where I feel safe. 即使是個不會讓我感到舒適的地方
   
We all learn to make mistakes. 我們都學著犯錯
And run.From them, from them, 然後沒有方向的
With no direction. 逃離他們、遠離他們
We'll run from them, from them, 然後毫無信念的
With no conviction. 逃離他們、遠離他們
   
'Cause I'm just one of those ghosts, 因為我是那些幽靈之一
Travelling endlessly. 漫無目地的遊走
Don't need no roads. 沒有路徑
In fact they follow me. 事實上,他們注視我
And we just go in circles. 同時我們也進入相同迴圈
Now I'm told that this life, 現在我想說是這就是人生
And pain is just a simple compromise, 痛楚只是簡單的讓步
So we can get what we want out of it. 使我們能得到我們想要的。
   
Would someone care to classify, 是否有人在意
of broken hearts and twisted minds, 那破碎的心和扭曲的心靈的區別?
So I can find someone to rely on. 若是這樣我會找到那可以依靠的人。
   
And run, 然後
To them, to them 迎向他們、走向他們
Full speed ahead. 用盡全力。
Oh, you are not useless. 嘿,你不是一無事處的,
We are just... 我們只是…
   
Misguided ghosts, 迷途的幽靈,
Travelling endlessly. 漫無目地的遊走。
The ones we trusted the most, 我們最相信的信念
Pushed us far away. 將我們推至遠處。
And there’s no one road, 那裡沒有唯一路徑,
We should not be the same. 我們不該相同。
But I'm just a ghost, 但我只是個幽靈,
And still they echo me. 而且他們持續的呼喚我
They echo me in circles. 在迴圈內他們呼喚著我。

 

一直想翻這首歌,剛好最近變成棄業家有時間。

總之,請多多指教啦。。。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    gugu168 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()